Adunarea generală, în cea de-a XXIII-a sesiune ordinară, precum și Consiliul director în ședință ord

În perioada 16-19 februarie 2020, în București, la Rin Grand Hotel, va avea loc Adunarea generală, în cea de-a XXIII-a sesiune ordinară, precum și Consiliul director în ședință ordinară pe semestrul I/2020.

Mai jos, se pot descărca Dispoziția de convocare a Adunării generale, fișa de înscriere a participanților pentru acest eveniment, fișa problemelor comune cu care se confruntă administrația publică locală, precum și fișele de înscriere pentru trofeele, ordinele și diplomele: „Nicolae SABĂU", „Corneliu LEU", „Ivan PATZAICHIN", „ZETEA", „Dinu SĂRARU" și „Echipă longevivă, primar și viceprimar", ce vor fi înmânate în cadrul evenimentului.

Termenul limită pentru completarea fișelor de înscriere este 17 ianuarie 2020.

Ședința Consiliului Director CCRE/CEMR din 11 – 12 iunie Mamaia, Constanța

  • 10 Iunie 2019 |
Ședința Consiliului Director al CCRE/CEMR se va desfășura în perioada 11-12 iunie 2019, în stațiunea Mamaia. Asociația Comunelor din România (ACoR), membru CCRE/CEMR din anul 2006, este asociație gazdă a evenimentului, iar prim-vicepreședintele ACoR, Mariana Gâju a fost aleasă, pentru un al doilea mandat, în funcția de vice-președinte CCRE/CEMR în anul 2016. La eveniment vor participa peste 120 de reprezentanți ai asociațiilor membre ale CEMR din toată Europa, cât și invitați ai administrației publice centrale și locale: viceprim-ministrul Vasile-Daniel Suciu, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Marius-Horia Ţuţuianu, preşedintele Consiliului Judeţean Constanţa, Dan-Dumitru Jeacă, prefectul județului Constanța și Decebal Făgădău,…
Citeşte mai departe ...

Comunicat de presă privind necesitatea urgentării adoptării Codului administrativ

  • 06 Iunie 2019 |
Elaborarea Codului administrativ și a Codului de procedură administrativă a constituit propunerea Asociației Comunelor din România, susținută și de celelalte structuri ale autorităților administrației publice locale, încă din anul 2004. În acest context au fost aprobate: 1. Hotărârea Guvernului nr. 1360/2008 privind aprobarea Tezelor prealabile ale proiectului Codului de procedură administrativă; 2. Hotărârea Guvernului nr. 196/2016 privind aprobarea Tezelor prealabile ale proiectului Codului administrativ. Aceste teze au fost elaborate pe parcursul mai multor ani împreună cu structurile asociative ale autorităților administrației publice locale și cu implicarea activă a mediului universitar, practicieni ai dreptului, experți europeni, organizații neguvernamentale cu notorietate în…
Citeşte mai departe ...

Apel pentru candidaturi 2019 - burse de stagiu

  • 06 Iunie 2019 |
În sprijinul cooperării descentralizate și al schimburilor de bune practici între autoritățile locale și regionale, Ambasada Franței în România oferă două burse de stagiu adresat funcționarilor din teritoriu din România, cu scopul de a efectua cursuri de perfecționare în Franța. Stagiul propus va include două module: - formare profesională de 2 până la 3 zile într-un Institut superior de formare din cadrul Centrului Național al Serviciului Public Teritorial din Franța (Nancy, Angers, Strasbourg, Dunkerque sau Montpellier); - stagii pentru a descoperi serviciile administrative ale marilor comunități franceze. Public vizat: oficiali români cu funcții de consilier sau administrator public, care lucrează…
Citeşte mai departe ...