Achiziții
06.07.2022 – Achiziționarea Serviciilor privind organizarea atelierelor de lucru, servicii privind organizarea de evenimente, închiriere sală și transport participanți în cadrul proiectului – Consolidarea cooperării dintre Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale” Cod MySMIS 130587, Cod SIPOCA 750 a fost publicată.
Număr anunț – ADV1302493
Data publicării – 06.07.2022 15:28
Data limita depunere oferte: 29.07.2022 ora, 10:00
21.12.2020 – A fost lansată procedura de atribuire privind achiziționarea serviciilor de promovare. Puteți descărca mai jos „Documentația de atribuire în vederea achiziționării de servicii de promovare (creație și difuzare spot-uri TV)”.
- Documentația de atribuire în vederea achiziționării de servicii de promovare (creație și difuzare spot-uri TV)
- Proces verbal al ședinței de deschidere a ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție ce are ca obiect achiziționarea serviciilor de promovare, respectiv creație și difuzare Spot Tv, în cadrul proiectului “Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă” – PNP002
Documentația de atribuire în vederea achiziționării de servicii privind organizarea de evenimente în cadrul proiectului „Platforma Acțiunilor Comune Transparente – PACT A.Co.R.
Erata nr.1 – Anunt organizare evenimente – Poca 238_111983.pdf
Documentație de atribuire cazare-transport Durban, Republica Africa de Sud
Documentația de atribuire în vederea achiziționării de servicii servicii hoteliere (intern și internațional) și de transport aerian/rutier de pasageri (internațional).
Documentația de atribuire pentru servicii hoteliere și de transport
Răspuns cerere de clarificări din 14.03.2019.
Data postării: 12.03.2019
3. Documentație de atribuire privind a chiziționarea serviciilor de dezvoltare de software în cadrul proiectului „Platforma Acțiunilor Comune Transparente – PACT A.Co.R.” Cod SIPOCA 238/ SMIS2014+ 111983.
Data postării: 09.01.2019
Documentația de atribuire pentru achiziția de software în cadrul proiectului 111983
Documentatia de atribuire
În vederea atribuirii contractului de achiziție publică ce are ca obiect:”Achiziția de servicii de catering în cadrul proiectului – Măsuri integrate pentru comunitate – POCU/18/4.1/103133 – Beneficiar – Asociația Comunelor din România, Partener 2)
- 1. DA Servicii de catering 09.02.2018
- 2. DA – Acor – Servicii de catering 09.02.2018
- 3. Servicii catering DUAE espd-request
- erata 14.02.2018
- Raspuns solicitare de clarificari 1
-
ANUNȚ CU PRIVIRE LA INTENȚIA DE ACHIZIȚIONARE DE MATERII PRIME ȘI MATERIALE PRACTICĂ – Curs 3
- ANUNȚ CU PRIVIRE LA INTENȚIA DE ACHIZIȚIONARE DE MATERII PRIME ȘI MATERIALE PRACTICĂ – Curs 4
Documentatia de atribuire
Data postării: 07-05-2018
În vederea achiziționării de servicii servicii hoteliere (intern și internațional) și de transport aerian/rutier de pasageri (internațional)