Centrul de informare e-TIC este o platformă realizată de Asociația Comunelor din România, în parteneriat cu AMR – Asociaţia Municipiilor din România și KS Kommunesektorens organisasjon, in cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă”, finantat prin Granturi SEE & Norvegiene și Programul Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor.
Pe Centrul de informare e-TIC găsești o serie de proceduri folositoare în Controlul intern managerial:
Procedură operațională privind declararea cadourilor;
Procedură operațională privind completarea și gestionarea declarațiilor de avere și de interese;
Procedură de sistem privind implementarea standardului 16 – auditul intern;
Procedură de sistem privind implementarea standardului 8 – managementul riscului;
Procedură de sistem privind evitarea situațiilor de incompatibilitate;
Procedură de sistem privind evitarea conflictelor de interese.
Inspiră-te