Curs de specializare în domeniul Achizițiilor Publice

În perioada august – septembrie 2021, Asociația Comunelor din România (ACoR) în parteneriat cu S.C. PMI CONSULTING S.R.L. (pmi-consulting.ro) a organizat un Curs de specializare în domeniul Achizițiilor Publice, beneficiarul sesiunilor de instruire fiind Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Cursurile au fost organizate la sediul ACoR din București, Str. Constantin Noica nr. 130, iar la finalul acestora cei 24 de participanți din cadrul CNAIR au primit certificate de absolvire acreditate de către Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC).

ACoR își propune să extindă această colaborare, în condițiile în care domeniul Achizițiilor Publice reprezintă un subiect de mare interes atât pentru reprezentanții comunelor din România, cât și pentru Filialele Județene ale Asociației.

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență. Citiți Politica privind cookie-urile și Politica de confidențialitate pentru a afla mai multe detalii.