Adunarea generală, în cea de-a XXIII-a sesiune ordinară, precum și Consiliul director în ședință ord

În perioada 16-19 februarie 2020, în București, la Rin Grand Hotel, va avea loc Adunarea generală, în cea de-a XXIII-a sesiune ordinară, precum și Consiliul director în ședință ordinară pe semestrul I/2020.

Mai jos, se pot descărca Dispoziția de convocare a Adunării generale, fișa de înscriere a participanților pentru acest eveniment, fișa problemelor comune cu care se confruntă administrația publică locală, precum și fișele de înscriere pentru trofeele, ordinele și diplomele: „Nicolae SABĂU", „Corneliu LEU", „Ivan PATZAICHIN", „ZETEA", „Dinu SĂRARU" și „Echipă longevivă, primar și viceprimar", ce vor fi înmânate în cadrul evenimentului.

Termenul limită pentru completarea fișelor de înscriere este 17 ianuarie 2020.

Codul administrativ a fost adoptat

  • 25 Iunie 2019 |
Codul administrativ, adoptat prin Ordonanță de urgență, este un proiect important pentru modernizarea administrației publice, rezultatul unei ample consultări cu reprezentanții structurilor asociative. De altfel, Codul administrativ a fost o inițiativă a Asociației Comunelor din România încă din anul 2004. Prin acest act normativ a fost creat un cadru unitar și coerent, fiind reunite și simplificate prevederi ce se regăsesc în 17 acte normative. Codul administrativ stabilește, printre altele: validarea mandatelor consilierilor locali aleși prin hotărârea instanței, nu prin hotărârea unei comisii de validare; răspunderea aleșilor locali pentru aprecierea necesității și oportunității actelor administrative; atestarea domeniului public prin hotărâre de…
Citeşte mai departe ...