Comunicare eficientă pe domenii profesionale

Pentru că știm cât de important este timpul personalului din primăriile de comune și cât de necesară este o comunicare eficientă, pe domenii profesionale, Asociația Comunelor din România împreună cu Faxmedia Consulting au dezvoltat o serie de grupuri online destinate EXCLUSIV personalului din primăriile comunelor din România.

Scopul acestor grupuri este de a facilita comunicarea pe teme profesionale, de a împărtăși experiență între persoanele care ocupă funcții similare și de a schimba documente/ modele necesare în activitatea curentă.

Grupurile se adresează personalului cu atribuții în domeniile:

  • contabilității publice;
  • achizițiilor publice;
  • impozitelor și taxelor locale;
  • resurselor umane;
  • registrului agricol și al cadastrului imobiliar;
  • asistenței sociale (inclusiv asistenței medicale comunitare);
  • sistemului de control intern managerial;
  • urbanismului și amenajării teritoriului;
  • stării civile și evidenței persoanelor;
  • poliției locale;
  • informatizării administrației publice locale;
  • monitorizării procedurilor administrative (Monitorul Oficial Local);
  • SVSU.

Accesul în aceste grupuri de comunicare este gratuit și se face prin completarea formularului online, unde se regăsesc și pașii de conectare:

https://forms.gle/yphSdvT43cmHB69D8.

Vă mulțumim pentru implicarea de care dați dovadă de fiecare dată, demonstrând astfel respect față de cetățeni și deschidere în raport cu inițiativele Asociației Comunelor din România.

Prin unire se realizează fapte mari!

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență. Citiți Politica privind cookie-urile și Politica de confidențialitate pentru a afla mai multe detalii.